Έχοντας ως αφόρμηση τον νευραλγικό τομέα της Ειδικής Αγωγής και εξετάζοντας αυτόν ως δομικό χαρακτηριστικό του εκπαιδευτικού γίγνεσθαι, αναμφιλέκτως ορίζεται ως αναγκαιότητα η σάρκωση της ελπίδας να διορθωθεί και να αλλάξει προς την κατεύθυνση του «δύνασθαι» η εφαρμογή των θεσμικών μέτρων υλοποίησης αυτής, έχοντας ως στόχο την άρση των συνθηκών που εκθέτουν επανειλημμένα και αδιαλείπτως τους μαθητές με ε.ε.α. (ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες) στην τάξη ενός απαρασάλευτου, φαιού, μειωτικού της ανθρωποποιητικής παίδευσης, ακυρωτικού τρόπου, μη αποδοχής...
Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015