Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Από δημόσια ανάγκη, δημόσιο αγαθό

Σε μία τυχαία συζήτηση για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τι ακούει συνήθως κάποιος; «Το σχολείο είναι βαρετό», «οι καθηγητές βαριούνται και κάνουν ιδιαίτερα», «Στη Γ' Λυκείου η φοίτηση είναι μια τυπική υπόθεση» και στην καλύτερη περίπτωση «το πρόγραμμα είναι πολύ φορτωμένο και τα παιδιά δε μπορούν να αποκτήσουν καμία κριτική ικανότητα» Όταν ανοίγει ένας διάλογος για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, αρχικά ακούγονται μόνο δυσκολίες, θλιβερές...